Kristins design

Alla inlägg under mars 2011

Av Kristin Öström - 12 mars 2011 10:48

Vi ska snart bege oss mot sundsvall för lite shopping, jag har bestämt att jag ska hitta några fina tyger så jag kan försöka mig på att sy igen:)

Vad jag ska börja att sy får ni veta på måndagkväll:) Varför just på måndag förstår ni då:)

Men ni ska nog få se lite annat pyssel jag gjort ikväll:)

  

Av Kristin Öström - 9 mars 2011 16:36

Jag sitter hemma och kollar ut genom fönstren och där snöar det. Men ändå så känns inte våren så långt borta när man kollar på bilder från förra våren:)

Så jag tänkte visa några så ni också kan få lite vårlängtan:)

                

Klicka på bilderna så blir dom större:)

Av Kristin Öström - 3 mars 2011 11:34

Det här kortet gjorde jag för nåt år sedan till min pappas födelsedag.

Man kan även använda det som en ask, hänga det vid en blombukett eller lite vad som helst.

    

Mallen är det bara att skriva ut och sen börja pyssla. Vid de raka linjerna ska man klippa och de streckade linjerna ska man vika.  Jag har använt öljetter till hålen men det blir lika fint att göra fina runda hål bara.

  

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards