Kristins design

Alla inlägg under juli 2012

Av Kristin Öström - 24 juli 2012 17:00

Nu är vi gifta! Hela familjen heter nu Öström. Lördagen var helt fantastiskt<3 Vi hade tur med vädret nästan hela dagen, såklart kom det en regnskur när vi skulle stå ute och skåla innan middagen men det gjorde inte så mycket.

Nervositeten kom precis innan vi skulle gå in i kyrkan men den släppte nåstan på en gång så vi kunde verkligen njute av dagen. Söndagen bestod av städning, nedplockning av tält och att försöka få med så mycket hem som möjligt, och igår måndag började jag jobba igen. Så vi kom tillbaka till verligheten väldigt fort. Hemma är det ett kaos av grejer men vi tar det lite i omgångar, tröttheten är fortfarande kvar men det börjar gå åt rätt håll.

Så allt pyssel och sånt jag lovat dröjer lite till,väntar på lite bilder och sånt. Men några bilder från dagen bjuder jag på:)

         

Av Kristin Öström - 17 juli 2012 22:17

Det är svårt att förstå att det bara är 4 dagar kvar tills vi ska gifta oss! Idag har vi varit ut till Lövvik med massa grejer och imorgon åker vi ut för att sova där tills fredag. Det blir svängar in till stan varje dag men vi har väldigt mycket att göra i Lövvik så det är bäst att bo där. Tält ska resas , möbler ska hämtas, mat ska lagas, dekorationer ska fixas och mycket mycket mer! Men det är riktigt roligt, och vädret verkar vara på våran sida så då blir man på extra bra humör:)

Det här blir sista inlägget innan bröllopet så ni får alla hålla tummarna för vädret på lördag och för att vi inte ska svimma i kyrkan:)

En bild på mig och Theo från dopet vi var på i lördags:)

 

Av Kristin Öström - 12 juli 2012 16:30

Mycket handlar ju om vädret på vårat bröllop, eftersom vi ska vara ute i partytält på festen så vill vi ju gärna att det blir bra väder, det skulle vara så mycket smidigare och roligare. Idag är det 10 dagar kvar och då kan man börja se på smhi.se vad det lutar åt för väder. Det se ut att blir SOL! Jippie.

Så klart är vi inte där än och det kan hinna ändras 100 gånger, men jag tror på sol:)

Så här ser det ut idag:

 

Av Kristin Öström - 9 juli 2012 16:00

Ni får ursäkta mig för dåliga uppdateringar men just nu är det fullt upp. Jag har börjat jobba och så är det mindre än två veckor kvar till bröllopet. Jag lovar att efter bröllopet blir det många inlägg. Det är så mycket jag vill visa nu men vill också att det ska bli en överraskning för alla gäster. Så det får helt enkelt vänta.

Idag ska jag tex hinna med att jobba, gå på fotvård, träffa sångerskan till kyrkan, veckohandla och börja sätta ihop festhäften. Inte nog med det har Theo blivit sjuk, feber imorse och jättehängig. Hoppas det går över fort!Bjuder på en bild på min min midsommarkille:)

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards