Kristins design

Alla inlägg under september 2012

Av Kristin Öström - 2 september 2012 08:41

Jag tycker det är riktigt härligt med söndagar, Theo vaknade halv sju imorse, då klev vi upp, gjorde gröt och åt den framför tv:n. Sen har vi myst och busat bara. Igår gjorde Micke och jag ett hus av kartong till Theo, jag ska visa den sen när vi fotat de. Men jag tänkte visa idag gåvan på bröllopet vi gav till gästerna, jag tyckte den var roligt att alla skulle få en souvenir med sig hem. Så jag gjorde egna vykort på vistaprint.se. Det blev kanonbra, jag gjorde färdigt bilden i photoshop och sen laddade upp den på sidan. Man fick minst beställa 100 stycken så jag har massor kvar men det var inte så dyrt ändå:)

Jag hade lagt dom i cellofanpåsar med en liten plopp som låg på allas stolar.

Jag tyckte som blev jättefina!

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards