Kristins design

Alla inlägg under maj 2015

Av Kristin Öström - 1 maj 2015 21:13

Igår var det ju valborg, som alla vet. Vad passar bättre då än lite eldpyssel.

Vi började med att klippa remsor av rött och gult silkespapper, men tillslut kom vi på att det gick bättre att riva och det tyckte Theo var roligare. Pinnarna gjorde vi av galva toalettrullar, och sen var det bara att klistra dit elden, Theo tyckte den skulle gå åt alla håll och kanter.

         

Sen fick vi massor av eldbitar kvar, så jag gick och hämtade en glasburk och så limmade vi fast massa eld på den också.  

OCh sista pysslet gjorde jag, det blev en brasa av toarullar och mer silkespapper, och mitt i ställde jag ett värmeljus som går på batteri. Ett sådant hade vi i burken men eld på också. SÅ det blev lite fin bordsdekoration till middagen.

      


Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards