Kristins design

Alla inlägg under juli 2011

Av Kristin Öström - 19 juli 2011 20:45

Ursäkta för dålig uppdatering just nu, men det är sommar, jag jobbar hela dagarna och så går jag ju och bär på lille skrutten i magen som tar mycket av min energi.

Men som tur är så har ett kanonbra jobb just nu, jag kan sitta och virka under arbetstid:)

Så nu har jag fått lite virkfeber, enkla och små saker vill jag virka, det ska gå fort och vara enkelt.

Men jag måste gå och köpa lite nya garner, ni ser ju vilka färger jag har just nu och jag börjar lessna lite på dom.

Här är några av alstren:

   

      Det kommer fler bilder men endel grejer ska jag ge bort och dom vill jag inte visa än:)

Av Kristin Öström - 7 juli 2011 10:44

Jul är verkligen en månad med många födelsedagar! Minst två i veckan.

Men det gör ju absolut ingenting, då får man fika, träffa släkt och vänner och dessutom har jag alltid nåt att pyssla till.

Med början i söndags så har jag delat ut 3 kort än så länge. Dom får ni se här:

Första är till mormor som fyllde år igår,

   

Och så var vi på 18 årskalas i söndags,

    Och på det kalaset träffade vi även lille viktor 1 månad gammal.

       

Av Kristin Öström - 1 juli 2011 18:55

I stugan växer det som bara den, sådderna har kommit upp och jag har stått några gånger och gallrat men jag tycker det märks knappt. Potatisen växer och trivs jättebra. Värre är det med min förodlade plantor, efter att ha lämnat dom ensamma lite för många dagar under midsommar så har bara några klarat sig. Hoppet är inte helt ute men det ser mörkt ut för dom. Jag har inte samma energi och ork denna sommar när jag går omkring med en stor knöl på magen så då får odlingarna lida, men det får bli vad det blir:)

     

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards