Kristins design

Alla inlägg under september 2015

Av Kristin Öström - 22 september 2015 21:05

I helgen var vi i stugan och hade eldningshelg. Jättemysig helg blev det! I brist på pyssel och energi så blir det inte så mycket bloggande nu. Därför bjuder jag på en hel drös med bilder från helgen.

                               

Av Kristin Öström - 14 september 2015 21:02

Igår så hade Theo kalas för några av hans dagiskompisar. Vi hade Legotema på kalaset och det blev riktigt lyckat. Dom är ju så vana vid varandra och leker på så bra själv. Men vi gjorde en lek där jag förberett så dom kunde bygga varsin legobil och sedan hade vi en racerbana så dom fick köra bilarna. Det var uppskattat.  Sen fikade vi och jag hade såklart dukat bordet i legotema. Tågbanan på bordet var riktigt bra underhållning så det fick köra runt med kakor och alla skulle starta och stanna det. Och på slutet blev det fiskedamm.

           

 

Av Kristin Öström - 10 september 2015 21:30

Theo är inne i en dinosaurieperiod just nu. Han vill veta vad dom heter och fakta om dom. För ett tag sedan så gjorde vi ett dinosaurieland. Theo tycker inte det är riktigt klart, men filttygen tog slut, så vi får inhandla lite mer och utöka landet sedan. Botten är en canvastavla som jag häftade fast det gröna tyget på. Sen har jag använt limpistolen för att få fast allt. När Villemo sov hos hos sist så lekte dom där med ännu fler djur, så landet är inte bara reserverat för dinosaurierna.

         

Av Kristin Öström - 6 september 2015 21:04

Igår hade vi kalas för Theodor och Sanna som fyller år nu i veckan. Det blev ett superhärligt kalas där många kunde komma och barnen fick många fina presenter.

Jag kom såklart bara ihåg att ta fram kameran från början så det blev inte många bilder.

Idag var vi alla trötta men supernöjda :)

   

Av Kristin Öström - 2 september 2015 21:36

Om ni inte har varit på butiken TGR i birsta så måste ni det, det finns så mycket roliga prylar. Jag brukar för det mesta köpa pyssel. Och sist köpte jag ett litet kit där man byggde en bil och fick målarfärg med så man kunde måla den. Perfekt enkelt kvällspyssel för Theo.

Jag limmade ihop den så fick Theo måla.

Han började med att måla som på förpackningen men det ledsnade han på och målade lite som han vill.

       

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards