Kristins design

Direktlänk till inlägg 19 maj 2016

Tjejrummet

Av Kristin Öström - 19 maj 2016 12:15

Jag måste ju visa Lovisas rum, vi gjorde klart det i vintras men än så länge används det mest till att byta blöja och kläder. Det är två fönster i det lilla rummet så det är så ljust och fint.Det var inte tänkt att det skulle vara rosa från början, det sa jag blankt nej till. Men så hittade vi den här tapeten och så ville vi måla rummet i en annan färg än vit för en gång skull, så då blev det den rosafärgen som är i tapeten. Lite skeptiska var vi först när vi började måla, men sen kändes det så bra. Jag blir så glad varje gång jag går in i det rummet, så färggrant och fint!Det ser lite tomt ut än, jag ska hitta några tavlor och så skulle jag gärna vilja ha en sänghimmel eller något ovanför sängen hennes till sedan när hon sover där..

                 

 

 
 
Britt Mari

Britt Mari

19 maj 2016 16:47

Så mysigt rummet ser ut!

http://Faster

 
Ingen bild

En mormor

21 maj 2016 15:26

En sänghimmel kan nog ordna sig☺👑

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Öström - 1 december 2016 21:37

Hej! Tiden finns inte riktigt till att skriva här, och själva skrivandet har aldrig varit min starka sida. Så jag finns nu på instagram under kristins_pysselhorna. Där lägger jag upp bilder på allt pyssel vi gör ?? Och ni som vill följa Nisse s...

Av Kristin Öström - 4 juli 2016 22:27

Nu måste jag ju visa vårat fina växthus som äntligen blev uppsatt för någon vecka sedan. Det känns verkligen som pricken över iet i våran fina köksträdgård. Dom här bilderna är från förra veckan så det har vuxit lite mer nu, Gurkplantorna blommar s...

Av Kristin Öström - 12 juni 2016 23:21

Tidigare i veckan gjorde faktiskt Theo och jag varsitt snabbpyssel medans Lovisa sov. I torsdags så var det student för min kusin Martin. Så jag letade fram några gamla kort på honom och så pysslade vi varsin grej att hänga runt halsen på honom. ...

Av Kristin Öström - 3 juni 2016 09:21

Hej! Jag testar att blogga från mobilen idag, det jag inte tycker om är att bilderna inte blir så bra. Min mobilkamera är inte den bästa. Men jag måste visa allt som händer här. Vi har ju då börjat måla huset. Vi har pratat om det länge, men nu ...

Av Kristin Öström - 13 maj 2016 09:02

Tiden går...Jag vet inte om jag ska skriva här något mer, jag vill gärna men det prioriteras ganska långt ner just nu. Som många av er förstår så har det kommit en liten Lovisa till våran familj. I onsdags blev hon en månad så vi har nu börjat landa ...

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards