Kristins design

Alla inlägg under augusti 2012

Av Kristin Öström - 28 augusti 2012 15:00

Nu känns det som hösten verkligen är på väg, jag tycker jättemycket om hösten så jag längtar:) Man får börja ta på sig lite mer kläder, träden får så vackra färger och man kan börja tända ljus och mysa:)

Om knappt två veckor blir Theodor 1 år, tänk att det har gått ett helt år sedan Theo föddes, tiden går så fort:) Så jag planerar lite bakande i veckan. Såklart ska Theo få en egen mjölkfri tårta, och till alla andra blir det blåbärsbullar, citronkaka och dinosauriekakor har jag tänkt. En vanlig marspiantårta tänkte jag  också försöka mig på:)

Fullt upp är det just nu men jag ska försöka skärpa mig när det gäller bloggandet, har inte ens visat allt från bröllopet än!

En lite höstinspirerande bild:

 

Av Kristin Öström - 10 augusti 2012 21:09

Efter 2 veckors semester är det ni sista helgen innan vardagen börjar igen! Vi ha hunnit bott i billsta några dagar, husvagnscampat i umeå och  bara haft det bra. Känns riktigt skönt att hösten börjar närma sig.

Men som utlovat ska jag visa allt pysslande jag gjort inför bröllopet. Såklart mitt bland allt fixande missade jag att ta bilder på endel grejer men ska samla ihop lite bilder så får jag visa det sen.

Idag får ni se dukningen:

Dom vita dukarna är lakan från Ikea, gröna löparna är panelgardiner från ikea. Där kommer man undan billigt:)

Jag har vikt servetterna till hjärtan, ska hitta länken till beskrivningen.

Bordsplaceringsskyltarna är sågade trädskivor som jag skrivit namnen med glödpenna. Dom är jag mest nöjd med:)

Festhäftena ska jag visa innehållet en annan gång men de blev också som jag tänkt dom.

Till barnen gjorde jag vindsnurror så dom hade nåt att roa sig med.

Jag blev riktigt nöjd med dukningen faktiskt, blev fint! Vaserna är också från ikea 5 :- styck.

 

         

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards