Kristins design

Alla inlägg under mars 2016

Av Kristin Öström - 8 mars 2016 21:28

Senaste tiden har jag pysslat lite själv. Jag har virkat en likadan filt som jag gjorde till Theo, den kan ni se här. Nu med annat garn och färger men den blev lika fin. Det tog lite tid att göra klart den då det fattades garn till ungefär 10 cm på kanten, och garnet köpte jag på panduro.

Jag provbäddade lite i vagnen.

 

Sen har jag sytt ett nytt babynest, det som jag gjorde till Theo har legat i förråd och källare så det var inte så fräscht. Det kan ni se här. Men jag återanvände fyllningen från den.

Jag är mycket nöjd med hur det blev.

     

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards