Kristins design

Alla inlägg under januari 2013

Av Kristin Öström - 22 januari 2013 13:19

Sen en vecka tillbaka så har vi haft sjukstuga hemma, Theo har varit jätteförkyld och nu börjar både jag och Micke bli hängiga. Det gör att man drömmer extra mycket om vårens värme, solen skiner in genom fönstret idag och jag drömmer mig bort i en trädgårdstidning. Vi har fått nästan klart i arbetsrummet nu också, jag sitter varje kväll och organiserar och försöker få till det så bra som möjligt i min hörna:-) så det kommer lite bilder snart men vill få bättre ordning först.

Av Kristin Öström - 16 januari 2013 13:05

Såklart ska jag vara med att tävla, man kan ju vinna pyssel.

Gå in här så kan du också:http://www.hildashem.se/2013/01/tavling-vinn-massor-av-pyssel.html?showComment=1358337771122#c9185830057607106603

 

Av Kristin Öström - 15 januari 2013 13:16

Om en måndag så är det Alla hjärtans dag. Och det finns så mycket rolig inspiration.

Såklart handlar det mesta om det man ska äta, godis och mat.

Men eftersom det är bara 1 dag och oftast en vardag så jobbar man på dagen och har bara kvällen på sig att fira. Då är det ju roligt att göra nåt gott att äta.

Tex en pizza formad som ett hjärta. stekt potatis i form av hjärta. Och till efterätt, antingen lite nyttigare med frukt eller nåt sött som rosa marschmallows, rosa cupcakes eller egentligen vad som helst som man tycker är gott.

 

Av Kristin Öström - 11 januari 2013 20:56

Nu har jag äntligen ett eget skrivbord, stol, plats för att pyssla. Få göra precis som jag vill i min hörna:-). Det är inte riktigt klart än då Ikea inte hade allt vi skulle ha, men det är på gång:-) jag har pysslat ihop ett pennställ av pringlesburkar iallafall så jag har mina verktyg nån stans!

Av Kristin Öström - 7 januari 2013 23:06

Tänkte visa några bilder från nyårsdukningen jag gjorde. Tycker det blev ganska fint:) Jag älskar att ha ett riktigt matbord nu:) Och i födelsedagspresent fick jag massor av fint jag kan duka med nu!

         

Theodor och Morbror Per myser i soffan innan läggdags:)

Av Kristin Öström - 2 januari 2013 14:37

Tillbaka till verkligheten, nu är ledigheten över! Nu ska jag baka och fixa i två dagar här inför min födelsedag! Tillsvidare får ni ett litet kollage från året 2012:) Ett av de bästa åren i mitt liv!

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards