Kristins design

Alla inlägg under mars 2012

Av Kristin Öström - 28 mars 2012 22:45

Vi har nu äntligen bestämt oss hur vi ska ha våran bröllopsfest, jag tänker inte berätta så mycket än eftersom inbjudningarna inte skickats ut än. Vi ska bara få till texten och skriva ut dom så ska jag sätta mig och pyssla färdigt, förhoppningsvis skickas dom nästa vecka:)

Så nu är det full fart i planerandet! Måste bestämma hur min klänning ska se ut så vi kan åka ner och kolla tyg sen är det tänkt att min snälla mor ska sy den:)  Funderingar kring maten, dekorationer, praktiska saker och massa annat.

Som sagt vill jag inte avslöja så mycket än men tänkte ni skulle få ett litet inspirationskollage så ni blir nyfikna:)

 

Av Kristin Öström - 13 mars 2012 08:27

Nu var det längesedan jag skrev nåt, men min symaskin är trasig så det har inte blivit så mycket mer sytt. Några kort har jag gjort i helgen men dom kan jag inte visa förrän födelsedagarna är förbi.

Theodors tackkort från dopet är färdigt och utskickat iallafall. Micke och jag gjorde ett eget på photoshop och framkallade dom.

 


Jag lånade också mamma symaskin här för att jag skulle kunna sy färdigt ett babynest som jag sytt till min kusin som har fått barn. Lille flickan Villemo kom till världen fredagen den nionde och jag blev klar torsdagkvällen innan. Hon skulle inte komma förrän slutet av mars egentligen så det var himla tur att jag inte väntade längre med att göra den. Nu vet dom om att jag har gjort den men inte fått den än, så en bild gör nog inget.

 

Bebis · Dop · Kort · Sömnad · Theodor
Av Kristin Öström - 1 mars 2012 22:55

Jag lovade att visa vad mer jag har sytt, och dom blev jag faktiskt riktigt nöjd med. Det blev två ugglor som man kan hänga. Den gröna gav jag bort i helgen så därför ville jag inte visa dom innan.

Benen är i reflexband så man kan hänga den på vagnen.

 

Benen är i reflexband så man kan hänga den på vagnen.

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards