Kristins design

Alla inlägg under november 2011

Av Kristin Öström - 28 november 2011 16:35

Idag verkar det som dom flesta har fått dopinbjudningarna så nu kan jag visa dom här.

Jag delade bara ett vitt A4 kartongark i tre och satt på ett mönstrat papper och skrev ut inbjudan på ett vitt papper. Enkelt och fint.

 

Av Kristin Öström - 15 november 2011 11:12

I helgen så var vi på bröllop i vemdalen. Och såklart hade jag knåpat ihop en liten present.

Jag sydde ett par tillsammansvantar i ullfilt med fleece på insidan. För er som inte vet vad det är så är det två vantar som sitter ihop så man kan hålla hand inuti vanten + en vante till dom andra händerna. Tyvärr glömde jag ta ett kort på dom men hittade en bild när brudparet öppnade paketet. Jag hade även virkat ett lila hjärta och sytt fast på tillsammansvanten. Jag tror dom tyckte om dom:)

 

Såklart hade jag även gjort ett kort men glömde fota det med!

Av Kristin Öström - 2 november 2011 09:29

Jag bara måste tipsa om en sida med hur mycket inspiration som helst!

http://pinterest.com/

Man kan hitta jättemycket fina bilder och spara dom så har man allt samlat. Som anslagstavlor med massa bilder bara. Jag har en tavla med pysselbilder, en med bröllopsinspiration, en med inredningsinspiration och flera till.

Jag kan sitta hur länge som helst och bara samla på mig bilder, speciellt till bröllopet, finns hur mycket ideer som helst:)

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards