Kristins design

Alla inlägg under september 2013

Av Kristin Öström - 27 september 2013 22:53

Satt och pysslade lite ikväll med alla fina bilder som har tagits i sommar. Först var det i huset, så mysigt vi haft det:) Så roligt att upptäcka allt nytt i trädgården och att kunna vara ute med Theo på ett annat sätt.

 

Sen har ju Theo haft så roligt i sommar med alla kusiner, tremänningar och kompisar.

 

Och så fyllde ju Mormor 80 år och det blev ett riktigt härligt släktkalas. Och det är inte så svårt med alla söta barnen att få bra bilder.

 

Av Kristin Öström - 22 september 2013 22:42

Äntligen är det höst på riktigt! När man får börja klä på sig på dagarna och när alla höstfärger kommer. Det är en så härlig årstid! I helgen var vi ute i Lövvik och eldade lite. Och idag när vi kom hem var vi ute på gården lite, hoppade i löven och plockade äpplen.

                         

Av Kristin Öström - 11 september 2013 20:25

I måndags så fyllde Theodor 2 år och idag fyller hans tremänning Sanna 1 år. Så i lördags hade vi ett stort gemensamt kalas. Det blev jättelyckat så här kommer en massa bilder:)

Vi pyntade fint inne men det blev rena sommarvärmen så kalaset blev utomhus.

     

Det blev vimplar till både Theo och Sanna.

 

Jag pysslade även några pompoms.

 

Den mjölkfria tårtan till Theo och Sanna.

    


Theos bästa present var från farmor och farfar. 

 

       

Sannas första tårta:)

                         

Av Kristin Öström - 3 september 2013 11:08

Vårat nästa projekt i huset är ju sovrummet. Men jag har så himla svårt att bestämma vad vi ska ha för färg därinne, det mesta hänger ju på väggarna. Ska vi ha tapet eller måla, fondtapet eller tapet över hela rummet. Svåra val :P jag har varit inne på blått som jag skrev tidigare, men är inte lika säker nu. Och bestämmer vi oss för färg, ska vi då ha blommigt, rutigt, retro, enfärgat eller nåt annat mönster.

Ni ser vad det snurrar i min just nu snoriga hjärna:)

Det finns så mycket som jag gillar. och sen ska såklart Micke gilla det också:)

   


Bilderna kommer från Ikea, Inreda.com, Mio Möbler och Ellos

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards