Kristins design

Alla inlägg under februari 2013

Av Kristin Öström - 20 februari 2013 15:16

Solen lyser och vårkänslorna kommer! Jag har hittat lite inspiration om ett litet projekt jag skulle vilja göra i sommar i Billsta. Vi har en perfekt Ek med inte så mycket växtlighet under som skulle passa perfekt.

Fairy Garden kallas det. Den lilla dörren med trappen upp var bara för sött att jag måste försöka.

Ska fundera lite på hur det ska gå till, så återkommer jag närmare sommaren när det är dags!

Lite inspiration så länge:)

 

Av Kristin Öström - 13 februari 2013 09:37

Här kommer en bildkavalkad! den här veckan ligger jag hemma och är sjuk, kommer inte ihåg sist jag var så här hängig, i helgen hade jag feber och halsont, nu har jag blivit snorig och har ont i öronen som gör att jag är alldeles snurrig. Men tänkte iallafall visa er bilderna jag tagit på vår lägenhet.

Jag orkade inte städa Theos rum men det får ni ta:)

Här är köket: Nya vårgardiner ska jag hitta hit, och så måste vi kapa gardinstången.

   

Theos rum: Det vita skåpet har min farfar gjort, och det älskar jag. den är det såklart för mycket grejer i ett litet rum men Theo trivs och det är viktigast.

       

Sovrummet: Här är det nytapetserat så här är vi mycket nöjda, ljust och fint blev det:) Jag älskar min smyckeshängare. Förrut hade vi den som handdukshängare men nu kommer den mer till sin rätt:)

       

Vardagsrummet: Stort ljust och fint, väggen till vänster om dörren ut till hallen är väldigt tom och tråkig, där skulle jag vilja ha nåt men vet inte vad. Sen såklart en ny soffa, tvbänk och soffbord. Men det lär inte hända.

   

Arbetsrummet: Theo sitter och ritar vi min del. En ny favoritsyssla. Annars börjar det ordna till sig.

       

Av Kristin Öström - 5 februari 2013 22:39

Nu var det ett tag sedan. Men som vanligt är det fullt upp. "Vabbruari" har börjat och Theo inleder den med ögoninflammation. Han ser inge rolig ut, men som tur är han väldigt pigg. Vi har hunnit ner till Ikea igen och köpt en jättestor expedithylla till arbetsrummet, så nu är vi färdiga, det är bara lite smågrejer kvar men det kommer jag nog tycka det är ett bra tag till. Jag ska ta mig i kragen nån dag och fota, inte bara arbetsrummet utan alla andra rum också. Jag har ganska mycket att berätta och visa nu när jag tänker efter, så jag lovar nu en skärpning!

Idag börjar jag med att visa en doppresent som vi fick äran att ge bort i söndags när vi var till Umeå på söta Sannas dop. Theodors tremänning:)

 

Det blev en liten korg med en söt kanin, en bok, en molnmössa och ett litet inslaget paket. Jag gjorde en liten girlang med Sanna på.  

Och i det lilla paketet hade jag gjort ett armband som det stod Sanna på:)

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards