Kristins design

Alla inlägg under juni 2012

Av Kristin Öström - 10 juni 2012 21:16

Sist efterlyste jag solen och värmen och tillslut kom de. Sol har det varit iallafall, värmen var inte så hög men den dög för min del:)

Vi har varit i Billsta hela helgen och pyssat på. Allt är klart, ja har sått alla blommor och planerat det jag förodlade. Sen blev det även morot, kål, dill, persilja och gräslök sått:)

En krusbärsbuske är också planterad, hoppas inte sorkarna äter upp den här. Men eftersom busken har lite taggar kanske dom låter bli den:)

Här får ni en bild när det är klart, har nu också planterat några Aster i betongkrukan i hörnet. Borta vid skottkärran är det två rabarber och bakom dom står krusbärsbusken. Det blir mycket finare när det börjat växa. Plexiglasen stör lite:P

 


Sen ska jag även visa det senaste jag virkat. Min kusin Camilla tog studenten i fredags och eftersom hon gick Fordonprogrammet så virkade jag en studentlastbil:)

Mösntret hittade jag här: http://virkverket.blogspot.se/2011/11/virka-en-traktor.html

I bakgrunden ser ni en nyfiken Theodor:)

   

Av Kristin Öström - 7 juni 2012 18:30

Det är fortfarande inte klart i billsta, men det är ju aldrig väder att hålla på. Jag har bara drygt 2 veckor kvar av min mammaledighet och våren har inte kommit än. Känns jättetrist.

Det börjar även kännas att det är inte alls länge kvar till bröllopet, vi räknade på alla helger som är kvar och vad vi hade planerat och tiden går så fort! Mycket faller på plats hela tiden men det finns ändå saker som måste göras.

Jag är klar med hur dukningen ska vara nu, tänker inte visa nån bild nu för det blir inge roligt för gästerna som läser här. Jag är väldigt nöjd iallafall.

Just nu håller vi på och provar vad vi ska ha för förrätt och lite av tillbehören i buffen.

Bjuder ändå på bilder från Billsta och en Theo som smakar på lite jord:)

     

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards