Kristins design

Alla inlägg under december 2016

Av Kristin Öström - 1 december 2016 21:37

Hej!
Tiden finns inte riktigt till att skriva här, och själva skrivandet har aldrig varit min starka sida. Så jag finns nu på instagram under kristins_pysselhorna.
Där lägger jag upp bilder på allt pyssel vi gör ??
Och ni som vill följa Nisse så har han kommit till oss idag!! Så in och följ mig på instagram!

Ha en GOD JUL!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards