Kristins design

Alla inlägg under maj 2012

Av Kristin Öström - 26 maj 2012 22:00

Det är bara bröllop jag skriver om nu, men såklart händer det andra grejer här också. Vi är ute i billsta om dagarna nu när det är kanonväder. Håller på att ta bort gräsmatta runt odlingslådan, för där ska det ställa dit några pallkragar och sen täckbark runt. Det var jobbigare än vi trodde men skam den som ger sig. Har ingen bild just nu men en bild på Theodor som vill hjälpa till har jag.

 

Virkar lite just nu också, det är en present så visar när hon fått den.

Om vi ändå ska återgå till bröllopssnack så går det väldigt mycket frammåt nu i planerna. Tält, bord, stolar och allt sånt är klart. Så nu är det allt det roliga kvar som maten, dukningen och kläder.

Theodors kläder har jag beställt också. Han kommer bli sötast!

Av Kristin Öström - 21 maj 2012 15:33

Idag är det 2 månader kvar till bröllopet, tiden har gått så himla fort! Men jag känner ändå att vi har klart väldigt mycket, det är lite grejer som måste fixas väldigt snart men det går framåt:)

Min klänning håller vi på och mixtrar med också, överdelen passar inte rikitgt på mig så vi måste göra om den lite, men jag har alldeles nyss slutat amma så vi får vänta nån vecka och se hur det blir som.

Idag är ju också dagen vi vill ha in alla svar på om dom inbjudna kommer eller inte. Så då är det mycket som kan börja fixas, som att räkna ut hur mycket mat, bordsplacering och dukningen.

Det blir inte mycket till info men det är roligare om jag inte berättar så mycket innan bröllopet, vill ju att det ska bli lite överraskningar.

 

Av Kristin Öström - 10 maj 2012 09:18

Förra året blev det väldigt dålig skörd av grönsaker pga sork, harar eller rådjur, vet inte riktigt vad det var som åt upp allt.

Så i år blir det blommor! Och då passar det ju perfekt att ha till bröllopet. Det blir ett ganska naturligt och sommartema så att ha odlat blommorna själv är ju jättekul! Sen får vi väl se om jag lyckas men nångra blommor blir det nog:) Mycket ska direktsås i maj-juni men några har jag fått förodlat.

Såklart blir det nog lite pumpaodling i år igen bara för att det är kul:)

   

Sen bjuder jag på en liten bild på pysslet jag håller på med nu, men jag vill inte berätta för mycket då många som kommer på bröllopet läser här och lite överraskningar måste det ju få bli:)

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards