Kristins design

Alla inlägg under juli 2016

Av Kristin Öström - 4 juli 2016 22:27

Nu måste jag ju visa vårat fina växthus som äntligen blev uppsatt för någon vecka sedan. Det känns verkligen som pricken över iet i våran fina köksträdgård.

Dom här bilderna är från förra veckan så det har vuxit lite mer nu, Gurkplantorna blommar såg jag igår.

Det vi har kvar är att lägga någon slags stengång i mitten, men vi har inte riktigt bestämt hur vi vill ha den än.

      

Och nu börjar mina pioner blomma också, dom är så himla fina.

   

Penseerna är fortfarande fina, men i veckan tänkte jag gå och köpa lite mer sommarblommor.

   

Och så är ju framsidan på huset färdigmålat. Det blev verkligen stor skillnad, och mycket finare!

Det är fönstrena kvar att måla. Det är mobilbilder så inte bästa kvaliten, Men färgen är mörkgrå.

   

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards