Kristins design

Alla inlägg under januari 2012

Av Kristin Öström - 31 januari 2012 11:11

I lördags var ju då Theodors dop! Det var väldigt lyckat, han var jättesnäll i kyrkan! Skrattade åt prästen och var väldigt charmig mot alla gäster.

Vi har tyvärr inga bilder än då jag helt glömde bort (hann inte) fota något. Så alla ni som har bilder så vill jag jättegärna ha dom:)

Det blev en bild på mig och Theo innan dopet startade:

 

Den här bilden lånade jag ah Theos farmor:

 

Sen fick jag med en bild på alla Theos fina presenter:

 

Dopboken har jag förstås fotat, Jag dekorerade framsidan. Och innuti har jag satt dom fack, där man skrev namnen på utsidan och la en lapp med något skrivet på innuti. Så har jag stoppat in alla fina kort han fick där i också. Sen ska jag sätta foton och andra minnesgrejer i boken också.

     

Av Kristin Öström - 17 januari 2012 16:13

              Eftersom Theodor är så söt, så kan man ju inte låta bli och fotografera honom på dagarna. Och speciellt roligt är det med Mickes systemkamera. Jag kan den inte jättebra men jag försöker lära mig:)

Så jag tänkte visa några bilder jag tycker blev bra!


Av Kristin Öström - 10 januari 2012 13:46

Nu är vi tillbaka till vardagen, julen, nyår och min födelsedag är avklarade. Det som hägrar nu är dopet, 18 dagar kvar. Var på ikea i fredags och köpte ljus och sånt, nu ska vi bara bestämma vad vi ska servera för mat:)

På pysselfronten har det varit stilla, lite virkat är väl det enda. Men i söndags började jag sticka, har aldrig stickat i hela mitt liv, så jag bara måste lära mig sticka nu, det är inte lätt men jag tränar på:) Har börjat med Theos gästbok också men den får ni inte se förrän efter dopet.

Theo har börjat rulla från rygg till mage också, nu gör han det hela tiden. Men han tycker inte om att ligga på mage så man får vara där och vända honom hela tiden:)      

Här kommer lite bilder.

     

Allmänt · Dop · JUL · Theodor

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards