Kristins design

Alla inlägg under november 2014

Av Kristin Öström - 5 november 2014 20:06

För ett tag sedan så fixade jag en överraskning till Theo. Jag tejpade fast pennor på några av hans bilar, och när han såg dom så undrade han vad han skulle göra med dom. Jag förklarade att han skulle prova köra med bilarna på papperet och se vad som händer. Han tyckte det var jätteroligt, sprang och hämtade fler bilar jag skulle tejpa fast pennor på. Till slut gick det överstyr och bilarna börja krocka, men fina teckningar blev det:)

           

     

Av Kristin Öström - 1 november 2014 16:36

Igår var vi på halloweenfest hos Theos farmor och farfar med kusin Alice. Theo klädde ut sig till Spindelmannen, Micke blev pirat och jag var en spåkvinna. Tyvärr glömde vi kameran så det blev inga bilder.

Idag har vi varit på några gravar och tänt ljus och ikväll är Alice hos oss så vi ska ha lite mys bara.

I veckan pysslade vi lite med halloweentema av toapappersrullar såklart.

         

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards